7 dagen per week geopend
Bezorgen in Nederland en Duitsland
Scherpe prijzen
Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Graag antwoord op je vragen? Bekijk de “veel gestelde vragen” of neem contact op met ATW Fietsverhuur.

Fietsverhuur

Hebben jullie ook nieuwe fietsen te koop?

Ja je kunt bij ons ook nieuwe fietsen kopen. Wij zijn namelijk officieel dealer van een aantal merken waaronder de mindervalide fietsen van Van Raam. Voor meer informatie kun je ons altijd bellen op 0541-299821.

Kan ik mijn gehuurde fiets misschien ook kopen?

Heb je een fiets gehuurd en die bevalt uitstekend en wil je deze misschien kopen? Dat kan. Aan het einde van het seizoen (eind oktober, begin november) gaan alle onze fietsen in de verkoop. Heb je de fiets eerder nodig? Neem dan contact met ons op en dan kijken we hoe we je  hier verder mee kunnen helpen.

Wil je weten wat de fietsen kosten. Bekijk hier onze modellen en prijzen.

Kan ik mijn fiets ook een paar uur huren?

Nee dat kan niet. Wij verhuren onze fietsen alleen voor een hele dag. Dat wil zeggen dat je ze vanaf ’s morgens 9 uur kunt ophalen en dat ze ’s avonds om 6 uur weer bij ons terug moeten zijn. Heb je ze langer nodig? Geef dat aan bij boeking en dan regelen we dat.

Wat kost het als ik mijn fiets laat bezorgen?

Wil je een fiets op je eigen locatie laten bezorgen dan vragen wij daar bezorgkosten voor. De prijzen van bezorgen en ophalen kun je hier vinden.

Wanneer kan een kind op een ouder-kind tandem

KInderen vanaf 4 tot 10 jaar met een lengte tot 145 cm kunnen op een ouder-kind tandem. Is je kind langer dan kun je een gewone tandem reserveren.

Jullie werken met de Komoot app. Hoe werkt die?

Al onze routes staan op de Komoot app. Om deze routes te kunnen zien moet je de Komoot app eerst downloaden. Hoe dat in zijn werking gaat, kun je hier zien.

Welke fietsmaat moet ik kiezen?

Omdat we allemaal van lengtes verschillen, hebben we een matentabel voor jullie gemaakt. Zodat de juiste keuze voor je fiets gemakkelijker wordt. Bekijk hier onze fietsmaten.

Moet het bezorgadres hetzelfde zijn als het ophaaladres?

Nee, dit hoeft niet hetzelfde te zijn. Als dit bij de reservering aangeven wordt is dat geen probleem.

Hebben jullie fietsroutes?

Zeker hebben wij die. Voor meer informatie over onze routes kijk hier.

Hoe werkt het als de fiets op mijn locatie gebracht wordt?
  • De fietsen staan altijd ’s morgens om 10.00 voor je klaar en moeten ’s avonds om 18.00 weer voor ons klaar staan.
  • Zit je op een park of hotel dan staan de fietsen bij de receptie en de sleutels liggen binnen bij de receptie.
  • Worden de fietsen ergens anders geleverd, dan overleggen we de overdracht van de sleutels met jullie.
  • Daar waar de fietsen gestald zijn moeten ze ook weer voor ons klaar staan.
  • Een e-bike graag weer opgeladen terugplaatsen
  • Je hoeft niet aanwezig te zijn als de fietsen worden opgehaald. De chauffeur neemt hiervoor contact met je op.

Algemene vragen

Is ATW Fietsverhuur van Actief Twente?

Ja ATW Fietsverhuur is een onderdeel van Actief Twente. ATW fietsverhuur is de nieuwe website voor al onze fietsverhuur. Dus wil je een fiets huren dan doe je dit via ATW fietsverhuur. Ben je op zoek naar een leuk uitje met bijvoorbeeld de chopper of een event voor een kleine of grote groep. Dan kun je op de Actief Twente website alle informatie vinden.

Kan ik de betaling van mijn fietshuur ook aan de chauffeur mee geven?

Nee dat gaat niet. Onze chauffeurs nemen geen geld aan.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden?

Bij online reserveringen ontvang je digitaal een factuur. Deze maak je vooraf over. Dan hoef je op de huurdag niks te regelen. Wel zo makkelijk.
Overige uitgaven kunnen op de dag zelf per pin of contant betaald worden.

Moet er een borg betaald worden?

Voor het huren van je fiets hoeft er geen borg betaald worden.

Waar vind ik de algemene voorwaarden?

De algemene voorwaarden kun je hier vinden. We raden je aan deze goed door te lezen voordat je met je gezelschap op pad gaat.

Ik moet onverhoopt annuleren, wat nu?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je door bijzondere omstandigheden uiteindelijk je fietshuur niet door kan gaan. In dat geval verzoeken wij je om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen om de mogelijkheden te bespreken. Neem je pas na het startmoment van je fietshuur contact met ons op, dan zijn wij helaas genoodzaakt om 100% van de kosten in rekening te brengen.

Waar vind ik de prijzen?

Een overzicht van al onze fietsprijzen vind je hier.

Stuur ons een bericht via WhatsApp